Praktikpraktikpraktik

Ja, som rubriken lyder så har jag fortfarande praktik, två veckor kvar.
Och jag storm trivs så jag stannar gärna kvar längre!
Iallafall, uppdaterandet suger och inläggen är sjukt tråkiga, men mina dagar ser i stort sett likadana ut.
Praktik och sen hästarna.
Jag började iallafall 7 idag och slutade 4, sen tog jag moppen hem och gick i stort sett
direkt ut till stallet, red ut en sväng på Doris.
Och det var som att sitta på en bomb som skulle sprängas när som helst typ, bushest!
Har även varit hemma själv hela kvällen så jag tog en lång och varm dusch, och sen lyxade jag till 
det med hårinpackning och ansiktsmask.
Och nu sitter jag och väntar på att big brother ska börja, men funderar faktiskt på att gå och lägga mig istället!
Vi hörs!


/frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0