Snart lov!

Hallå godingar!

Äntligen är det torsdag, innebär att det snart är lov.
Ska bli så fruktansvärt gött! Iofs så har vi bara varit i skolan i två veckor sen praktiken
men vi är fan redan hel döda typ!
Har haft fem prov denna veckan (ett kvar imorgon) så har inte ens hunnit med att rida i veckan..illa
Fick iallafall reda på att jag klarade nationella i engelska, muntligt. Känns underbart.
Efter skolan så tog jag och Johanna bussen ner till rese där vi solade och sen käkade pizza.
Det satt inte alls fel vill jag lova! 
Och när jag kom hem vid halv 6 så tog jag mig tid ifrån allt pluggande och gick ut och red
en heeeel galen Zorro som vilat nu i tre dagar.
Neh nu ska jag sluta babbla, ni får ha det bra!

/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0