Touch of gold <3

Endast sex dagar kvar till jag tyvärr måste lämna tillbaka dig.
Detta har varit ett helt underbart halv år med dig, du har verkligen hjälpt mig att få tillbaka
mitt självförtroende när det gäller hästar överhuvudtaget.
Finns nog nästan ingen ärligare häst än du, du har aldrig någonsin försökt
slänga av mig, om du någonsin gjort något skutt så har det endast varit av glädje.
Du har hela tiden ställt upp, oavsett om vi kommit helt fel på ett hinder, där en häst egentligen
borde vägrat så har du alltid hoppat, oavsett vad så har du aldrig stannat på ett hinder.
Tack vare det så har vi kommit såhär långt på bara ett halv år.
Jag menar, vi har vunnit två gotacuper i rad, hoppat en massa felfria rundor.
Jag kan inte beskriva hur glad jag är, att jag fått denna
chansen att få utvecklas med dig.
Tyvärr så börjar det lida mot sitt slut, men jag vet att du kommer tillbaka
till ett bra ställe, så det känns ändå ganska bra.
Sista tävlingen tillsammans på lördag, hoppas på ett lyckligt slut!
~fina, älskade häst~
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0