Underbar helg!

Godmorgon!
Sitter nu i skolan igen efter en helt kanon helg!
I lördags så fixade jag och grejade för tävlingen som var igår, sen på kvällen
var jag och Natalie i tidaholm på cruising, kallt men kul!
Förutom en viss person så va det kanon!
Och jag kom hem vid typ 1, och igår ringde klockan halv 6, inte så smart att bara sova 4,5 timme
när man ska tävla, men upp kom jag!
Startade första klassen som var 90 cm, och det gick sååå bra!
Det var absolut min och Zorros bästa runda någonsin, han var super fin på
både framridning och framhoppning, lika så inne på banan.
Vi kom helt perfekt på alla hinder och han hoppade som en gud!
Och sen nästa klass, alltså lagklassen. Första omgången i gotacupen, gick bra där
också och laget gick vidare till omhoppning, och alla va felfria i omhoppningen med bra tid!
Och det slutade med att VI VANN!
Fyfan vad vi är bra!
Och det firade vi med grillning hemma hos Jenny med vårat underbara gotalag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0