What do you get when you fall in love

Hallååå!
Har varit helt underbart väder så därav bloggningen, inte för att jag brukar blogga
så mycket men nu hade jag iallfall en anledning, haha :)
Vaknade iallafall upp hos Natalie i morse, och när jag kom hem därifrån
så red jag mina båda kusar, sååå duktiga är dom!
Tagga tävling på söndag igen! Gotacupen dessutom, å jag är med i laget ;)
Sen så va jag med mamma å pappa i stan en sväng förut å sen va vi hos mormor.
Och nu har jag gjort klart min svenska redovisning som jag har imorgon,
så nu ska jag göra engelska grammatik, yey!
Sen så hoppar jag i sängen och taggar nationella i matte imorgon, muntligt!
Har förövrigt haft fyra helt underbara lediga dagar,
mycket fest åså, livet leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0