4 November

Godkväll på er!
Tråkigt nog så är det sista dagen på höstlovet, det har verkligen gått hur fort som helst.
Men har iallafall hunnit träffa fina vänner, festat, shoppat, ridit, fått en kattunge, 
sovit länge och bara haft det bra!
Nu taggar jag för sex veckors praktik som börjar imorgon.
De tre första veckorna ska jag vara på Freja dagcenter, ska verkligen bli jätte kul att 
se hur det är på ett sånt ställe. Lär bli spännande.
Och de tre sista veckorna ska jag vara i Vartofta på hemtjänsten. 
Så jag ser fram emot sex roliga och lärorika veckor. 
Kan ju verkligen inte klaga nu när jag slipper skolan så pass mycket!
Och idag har jag inte gjort något speciellt, ridit, lagat mat och städat vilket jag alldeles
strax ska fortsätta med. Ska bara ta en efterlängtat dusch först.
Vi hörs, puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0