Bad update

Hej igen!
Kan säga att detta är första gången på över en vecka som jag startat datorn.
Har haft fullt upp med praktik och ridning så har inte hunnit med bloggen.
I tisdags träffade jag även Natalie, Linn, Mikaela och Josse på stan.
Så vi tog en fika och bara pratade och hade det bra.
Och denna helgen har jag spenderat i falköping på oden cup. Oavsett om jag inte alls har något
intresse för fotboll, haha.
Kan iallafall lova att jag har ont i både rygg och rumpa efter att suttit ca 20 timmar
sammanlagt på hårda bänkar utan ryggstöd.
Just nu sitter jag i soffan, dricker kaffe och kollar på tv.
Ska alldeles strax duscha och sen städa upp lite på mitt rum. Sen kolla solsidan
och sova tidigt. Vi hörs. puss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0