One day baby..

Hallååå!
 
Har varit en ganska så okej skoldag, fick reda på svenska provet som
jag trodde skulle gå käpprätt åt helvete. Men det gjorde de inte alls, ganska så nöjd om 
man tänker på att jag knappt pluggade på det..
Och sen fick vi även träffa våra handledare inför praktiken, jätte trevlig var min iallafall
så känns lovande inför dessa sex veckors praktik. 
När jag kom hem förut så red jag Ozzy lite, har äntligen börjar hitta lite knappar på honom
så det funkar riktigt bra nu. Sen så har även hovslagaren varit här.
Och vid 7 så åkte jag på us möte, började dock med att vi var typ utelåsta så fick 
springa efter nyckel, duktiga osv.
Nu har jag precis målat naglarna och ska nu ge mig mot sängen.
Godnatt, sov gott! :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0