Plugg!

Godkväll!
Har fortfarande en olidlig magvärk som inte vill släppa.
Känns precis som om någon hugger en kniv rakt i magen på mig, och jag kan knappt stå upprätt.
Fick gå och lägga mig förut i fosterställning för det gjorde så fruktansvärt ont.
Har iallafall plågat mig själv med att göra lite läxor så jag har de gjort.
Eftersom att psykologin blev inställt så fick vi hemma uppgift där i som jag nu gjort klart.
Har även börjat läsa lite på engelskan och nu ska jag lägga mig i sängen och
försöka förstå något utav svenskan som vi har prov på, på fredag.
Alltid ska alla läxor vara på en och samma gång..sug.
Men vi får väl försöka stå ut, lite mer än en vecka kvar i skolan, sen är det lov
plus att vi går ut på 6 veckors praktik direkt efter lovet och kommer tillbaka lagom
till det är jullov igen, helt ok helt ok!
Godnatt och sov gott!
 
typ sån är jag nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0