....

Var ju fest igår hos Lindman.
Jag följde först med Linnea hem från skolan, fixade oss hos henne och började dricka lite.
Sen bar det av till Lindman där det var fullt med folk, även några från gamla klassen så
det var kul. Så kvällen var över lag super bra bortsett från en viss grej
Och varför behöver vi inte ta upp här och det är inget jag vill prata om iallafall.
Är bara så jävla trött å besviken, hur fan kan du..
Nu ska jag ta en lång dusch, sen dra täcket över huvudet och bara försvinna för ett tag.
Måste även tacka min fina vän som alltid finns där och lyssnar, Oavsett vad så
försöker hon alltid komma med bra råd och får mig på andra spår. 
Det betyder så himla mycket att ha någon som alltid förstår, oavsett vad som hänt, 
om jag så varit förjävlig eller vad som helst. 
Du vet vem du är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0