Göteborg

Hej! Idag har vi varit i Göteborg, hela vård och omsorgsprogrammet. Vi har varit på en föreläsning om miljö och även leva fungera mässa. Efter det fick vi fri tid och gick då på stan i ca tre timmar. Fick faktiskt med mig lite hem. Nu är jag dock helt slut efter att ha sprungit fram å tbx på avenyn, inne på mässan å i affärerna. Skoskav från helvetet. Plus att vi höll på att bli påkörda av en jävla spårvagn, så ja, Gbg är nog inget för oss, haha. Har även under dagen fått reda på endel saker som tog väldigt mycket på mig, känner att ingenting är rättvist..ne nu ska jag sluta klaga och istället plugga lite på engelska gloserna. Sen sova, natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0