Jag har sååå fina vänner!

Hej! Kom precis hem från en helt underbar kväll. Vid halv 6 kom min fina Linnea hit, vi drog oss mot stan för att käka på donken. Och självklart blev det massa prat, så där som bara vi kan. Helt fucking amazing är hon! Sen åkte vi ner till Coop å mötte upp Natalie å Mikaela. Sen vidare hem till saknade Madde där även Josse och Mikaela var. Vi åkte nästan direkt till Coop igen för att köpa godis å energi dricka. Sen tillbaka till Madde igen där vi sen sjöng Singstar för fulla muggar. Ja jag blev hes. Vid elva åkte jag, Natalie å Linnea ner till raggarparkeringen å tjöta, och sen upp till donken igen där vi skulle träffa Dennis, Erik å Claes. För sköna är dom. Sen bar det ut för att prata med annat fölk. Och sen körde Linnea hem mig å nu ligger jag i sängen å är dö trött. En helt underbar kväll med andra ord! Nu ska jag sova för imorgon ska vi kolla på häst igen. Detta blev fruktansvärt långt...godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0