Livet äger

Hejjjj
Igår var det dop för min fina lilla Melissa.
Och kan ni tänka er att jag(!!!!) stod framme i kyrkan och läste en text i mikrofon...ja jag var nervös.
Efter det så åkte jag hem till fina Natalie där vi åt tacos, mumsigt värre!
Sen tog vi cyklarna till affären för att köpa glass som vi sen satt å käkade i solen.
Sen kollade vi lite på fångarna på fortet innan vi gick till Lans där Dennis stod redo med sin bil.
Vi drog in till stan och strögade runt i drygt en timma, träffade även på mina fyllon i stan.
Hahah, ja men det är roligt att se andra onyktra.
Vid typ halv 12 fick vi med oss Linnea så vi åkte till raggarparkeringen en sväng.
Efter det körde Dennis hem oss i sin snygga bil ;) Bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0