Lööördag

 
 Heeejj.
Min helg började super bra. Åkte med Linnea hem från skolan igår.
Vi gjorde oss i ordning och sen kom Dennis, vi åkte till trädet och kollade på fotbollsmatch.
Efter det åt vi våran efterlängtade kebabpizza. (ska ni impa på mig så bjud mig på
kebabpizza med pommes å maaaassa sås. hihhihih
Sen åkte vi hem till Dennis och kollade lite på tv oså.
Sen körde han hem mig och jag slockna i stort sett direkt när jag kom hem.
Och idag har jag än så länge bara ridit (i hagel), vart kom detta vädret ifrån eller?
Nu har jag även varit barnvakt åt min fina Melissa, och nu ska jag alldeles strax
åka och kolla på häst med Hanna.
Ikväll blir det mys med mina flickor, hopps ni också har en lika bra helg! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0