Söndag

Hallå.
Dagen idag har varit en aning bättre än gårkvällen.
Var hos bästa mormor i förmiddags och fikade ihop med familjen.
Sen så red jag och syrran ut idag igen, klättrade med hästarna lite i backarna i skogen.
Är så härligt nu när man kan rida ut när det inte är så fruktansvärt is och snö överallt, dock är det
ju en sådan tid nu när det är lerigt, menmen.
Efter det så tog jag hand om Melissa, min lilla goding.
Tog även en väldigt välbehövlig powerwalk förut, det var så himla skönt.
Gick i ca 45 minuter och jag hade lätt kunnat gå det dubbla, perfekt att
ut och gå för att bara gå av sig alla problem för en stund, dessutom med bra musik i öronen.
Nu har jag precis kollat på bonde söker fru och ätit nyttig kvällsmat.
Hah, fick nåt ryck förut och ska bannemig börja röra på mig och försöka äta nyttigt.
Man måste ju tänka på figuren lite grann. 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och försöka sova några timmar. Natti 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0