It’s our party we can say what we want..

Hejhej.
Det är redan söndag och endast tre dagar kvar tills skolan börjar igen.
Det är verkligen helt sjukt hur fort detta sommarlovet har gått, hade gärna varit ledig ett par veckor till.
Men samtidigt så känns det faktiskt bra att komma tillbaka till skolan också,
få tillbaka alla rutiner, sen att det bara är ett år kvar gör det fan så mycket roligare!!! hihi
Jag har i alla fall gjort en massa roligheter.
Först började jag sommarlovet med att jobba i fyra veckor på Elvagården, super roligt.
Ännu roligare när pengarna kom. På tal om det så har jag ju bara fått halva lönen vilket
innebär att jag får lön den 27 nu igen ;)
Efter dessa fyra veckor har jag gjort allt mellan himmel och jord.
Varit i Skåne, Varberg, Karlsborg, Borås, Göteborg ah massa olika ställen.
Partajat litegrann, varit ute och käkat med fina vänner, ridit, varit på
cruising, varit i Ullared, badat, solat, ätit onyttigheter (donken glass har blivit en vana),
gjort dumheter, myst med min älskade Melissa, grillat i mängder, varit på Liseberg. 
Ja jag har gjort sånt som fått mig att må bra, har spenderat hela sommaren med
personer som jag tycker om, har även träffat en del nytt folk
plus att jag börjat umgås mer med ''gamla vänner''.
-Och även insett vart man har vissa ''vänner''.
Nu ska jag sätta på en film och sen somna till den, vi hörs. pusshej. :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0