Tillbaka till skolan!

Hej på er. Som sagt så har skolan börjat idag igen. Blandade känslor. Kändes dock bra att vara tbx och träffa alla, träffade även min lilla Ellinor som jag inte sett på ja, ca tio veckor. Efter skolan var det bara hem, fixa sig lite och sen in till mormor där mina släktingar från Dalarna var. Fick äntligen träffa min kusin Sara som bott i England i flera år, hon har dessutom fått med sig en engelsman hem. Så fick öva på engelskan lite oxå, haha men det gick faktiskt bra :) efter det var det bara hem och longera hästen och ge alla hästarna mat. Nu har jag duschat och såklart kollat på idol. Nu är jag super trött så somnar vilken sekund som helst. Godnatt. (Bild på kusin Sara och lilla Melissa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0