29/12

 
Hallå, nu var det så där längesen igen. 
Men det är lite självförvållat, har nämligen haft fullt upp de senaste veckorna med allt möjligt,
För det första har jag ju äntligen, som jag längtat, fyllt 18 år!
Det firades först med Linnea och Natalie, käkade, drack lite och hade det allmänt bra,
Sen drog jag och Linnea vidare till olearys och tog varsin drink.
Och denna kvällen slutade på ett sätt som jag inte hade den blekaste aning om när kvällen började,
men det behöver vi ju inte ta öppet här ;)
Dagen därpå hade jag kalas för släkten, fick massa pengar, presentkort o lite annat smått och gått.
Pengar behövs ju nu om man säger så, körkortet är otroligt nära nu.
Har även börjat jobba lite, så jobbade faktiskt på min födelsedag och även i måndags så
det händer en hel del bara så där för att man blev 18.
Efter jobbet i måndags så kom mormor, Hanna, Fredrik och Melissa hit så åt vi den traditionella
skinkmackan och kollade givetvis på uppesittarkvällen.
Dagen därpå, alltså julafon, firades hos mina kusiner, åt god mat och hade det trevligt.
På kvällen kom mormor å dom igen, och då delade vi ut alla julklappar
och jag är jätte nöjd, fick det jag önskade mig så har inget att klaga över.
På juldagen var det fest igen. Först träffades jag Linnea och Felicia, åt tacos och förfestade lite
innan vi drog oss mot Linn där det var massa annat folk, bland annat Natalie som vi firade lite.
Sen drog vi vidare till folketpark där vi tog oss en drink och träffade lite trevligt folk. 
Bland annat Andreas tog sig till falköping, hihi
Och ja, denna kvällen slutade typ i kaos kan man säga, men den hade sina poäng ändå.
Allt var superbra tills kl var typ ett så mestadels så var den bra!
På annandagen åkte vi till farmor, hade en redig baksmälla men det ska väl kännas att man festat ;)
Åt iallafall ännu mer julmat hos farmor och fick ännu mer julklappar. Älskar julen, så otroligt mysigt!
Och i fredags träffade jag Emma och bytte julklappar med henne, så det har varit en
jäklans massa julklappar ;)
Hade även körlektion i fredags som gick super bra, är så fuktansvärt nervös för det är så nära nu.
Ska bara fokusera på att rå plugga teorin nu det sista! 
Nu känns det som att jag skrivit en lång roman, men jag hade ett par veckor
att ta igen så får skylla på det.
Hoppas ni haft en bra jul och att ni firar nyår med nära och kära!
Vi hörs, pusshej'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0