Dag 4, Mina mål/drömmar/önskningar.

Just nu önskar jag att, så fort jag fyllt arton och skaffat mig körkort och ett jobb
så ska jag flytta hemifrån. Förmodligen till en lägenhet. Förhoppningsvis tillsammans med någon
då jag aldrig kommer våga bo själv..
Sen hoppas jag på att ha 2 barn, ett innan 25 iallafall.
Sen när jag bildat familj osv så ska jag flytta till en stor hästgård med massa hästar.
Så ja, jag hoppas på ett framgångsrikt liv med bra jobb osv.
Sen hoppas jag såklart att alla i min närhet kommer må bra oså.
Och sist men inte minst, att jag ska komma långt med hästarna. 
Innan jag dör så ska jag ha tävlat i Falsterbo, mitt största mål just nu.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0