IKEA

Hej på er!
Gårdagen spenderades i Jönköping på Ikea och A6 med mamma, pappa och mormor.
Blev en alldeles för lång dag för att min rygg skulla palla.
Fick iallafall med mig lite smått och gott hem, dock inte så mycket kläder som jag hade hoppats på.
Bara en bh och en spets volang tröja typ.
Och igår kväll var det meningen att jag, Natalie och Mikaela skulle kolla på melodifestivalen men
det blev tyvärr bara jag och Natalie.
Sen satt vi även och spelade spel fram till typ 12 med hennes föräldrar och ett par kompisar.
Kom hem för typ en timma sen, så nu har vi firat mamma lite i förskott.
Hon fyller nämligen år imorgon, men vi käkade tårta lite i för väg.
Nu ska jag alldeles strax ge mig ut i stallet och rida, sen vid tre är det årsmöte i ridhuset.
Hoppas ni haft en bra helg och får en bra söndag! hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0