Nolifer

vad heter du? - Frida
har du några piercingar? var? - Bara i öronen
sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  Tilsammans med någon
väljer du filmkväll framför utekväll? - Beror lite på
vad tycker du om med dig själv? - Jag vet inte, är en sån där som inte är nöjd med nåt. haha
din sämsta egenskap? -  jag vet inte, är rätt blyg till en början..
är du dag eller nattmänniska? - Olika, men oftast natt
vad har du på dig just nu? - Trosor, sov t-shirt
är du nöjd med ditt utseende? - I vissa fall
vad vill du ändra med ditt utseende? -  finns väl endel
är du i ett förhållande just nu? - Nope
har du varit kär på riktigt någon gång? - Vill inte kalla det riktigt kär..
är du oskuld? - Nej

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, faktiskt!
hur många har du varit riktigt kär i? - ...
när hade du sex senast? - Igår
har du kysst en kompis någon gång? - Yes
vem vet allt om dig? - Finns ingen som vet precis allt, men just nu står Linnea mig nära.
vem skulle du vilja träffa just nu? - hihi däru.
vem saknar du mest just nu?- Min älskade, saknade morfar..
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Nadja tror jag..?
vem krama du senast? - Typ, Linnea?!
vem står dig närmast? - Familjen och vännerna
vem vill du träffa oftare? - Jag vet inte, träffar de flesta ganska så ofta faktiskt.
vem ringer du när du är ledsen? - För ett tag sen va det självklart vem, men nu ingen.
vem är snyggast? - Du såklart


snusar du?- nej.
röker du? - bara på fest
har du tagit droger? - nej
känner du folk som tar droger? - yep...
har du blivit jagad av polisen? - inte jagad men..
har du druckit så mycket att du spytt? - yes
dricker du alkohol varje helg? - nej
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Nej, hade däremot hjälpt honom att sluta.
har du varit i slagsmål någon gång? - nej

har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - yes
skulle du vilja vara berömd? - ja, varför inte?
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Yes
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms utav? - hihihi kanske det..

känner du någon som är oskuld? - ja
skulle du vilja tatuera dig? - Ohja, nunununu!
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - kanske inte allt, men mycket.
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Beror väl på..
tror du andra tycker illa om dig? - inte vad jag vet iallafall
Brukar du skratta för dig själv? - haha, för ofta...

Var bor du? Vartofta
Trivs du där? Jadå

När mår du bra? När allt är som det ska
Är du blyg? Ja, till en början. 
Är du nöjd med ditt liv? Jaa, det är jag.

Är det okej att gråta? Självklart!

När grät du senast? Kommer jag inte ens ihåg..
Vill du gifta dig? jaaa!
Ha barn? Klart!
Vilken ögonfärg har du? blå
Varit medvetslös? ja, när jag var liten
Hånglat med nån riktigt ful? haha, jaa
Hånglat med fler än 50 pers? nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja..
Gjort något riktigt dumt? har jag säkert
Åkt polisbil? nej
gjort nåt olagligt? ja
Fått din mamma att gråta? ja
Slagit ner någon? nej
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Använder du hårspray? - väldigt sällan
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - trivs som det är nu.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Vill du bli modell? - haha, den dan.

Har du varit med på TV? - ja faktiskt, från ett år då jag va på gbg horse show, va väl med i ca 1 sek..haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0