We'll be coming back

Hallåå
Har varit en lång och jobbig skoldag idag. 
Började dagen med ett komplementärmedicin prov som gick ganska bra (kändes det som iaf).
Efter det hade vi psykiatri i ett par timmar och sen satt vi på föreläsning
tillsammans med ettorna som handlade om hygien. Sen matte och sen var denna hemska dag över.
Efter skolan tog jag bussen ner till sun city och solade i tjugo minuter.
Så sjukt skönt, loveee.
Sen när jag kom hem var jag så duktig så jag ''sprang'' fem kilometer på crosstrainern, och sen
åkte jag till Slutarp på massage.
Har så fruktansvärt ont i rygg och nacke så måste åka till en kiropraktor som förhoppningsvis rättar till mig.
Jag vet, jag håller på med fel sport, satans häst som slängde av mig för sisådär
ett år sen och pajade min nacke! Ne nu skämta jag, klart värt lite skador hit och dit. :*
Nu ska jag måla naglarna och sen dejta kudden, nattiii
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0