Life is good

Hallå!
 
Än så länge så har 2013 varit helt galet bra.
Firade in det nya året med massa fina vänner, båda nya och gamla.
Natalie har äntligen kommit hem och det första vi gjorde var att åka till skövde för en shopping tur.
Fick med mig en massa grejer hem som vanligt, shopaholic som jag är!
På kvällen gick vi till Mikaela där det var inflyttningsfest. Även där både nytt och gamalt folk.
Vi hade det super bra, åt god mat (3 rätters som kocken Mikaela själv hade gjort), jätte gott var det.
Sen satt vi och spelade spel och pratade långt in på natten.
Sov även över hos Natalie, och när vi vaknade så bytte vi födelsedags presenter i efterskott.
Tack världens finaste Natalie! <3
Och går kvällen blev väldigt spontan, ringde och pratade med Åsa och det slutade
med att vi åkte på bio, Hobbit.
Och idag har jag ätit middag med mamma,pappa,hanna,Fredrik,Melissa och mormor. mysigt.
Nu ska jag alldeles strax ge mig neråt för att ta en skön dusch.
Ni får ha det så bra, puss!
 -mitt 2013 hittills, ni får leva med att vrida på huvudena då min dator inte alls ville vara på min sida...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0