19/7

Hej igen. 
Ett tag sen nu igen men nu äntligen har jag tagit mitt efterlängtade sommarlov.
Jobbade sista dagen i söndags, känns både bra och dåligt.
Självklart är det jätte skönt att vara ledig samtidigt som det känns bra att tjäna egna pengar.
Sen får jag ju inte missa att säga att jag haft det väldigt bra, har trivts som fisken i vattnet.
Förra veckan, onsdag till fredag var jag i Skåne, falsterbo.
Den absolut bästa veckan på hela året.
Shoppade endel, tittade på tävlingar samt badade och solade. Helt underbart.
Och i tisdags träffade jag min fina vän Linnea, vi tog oss in till fkp där vi käkade
på wokstugan, åt glass, shoppade och hade det allmänt bra.
Fick även med mig en klänning hem.
Sen åkte vi hem till mig och planerade lite inför kommande veckor!
Nu har jag precis ridit Ozzy, blev ett hopp pass som gick super bra.
Nu fick ni en liten uppdatering av mitt liv.
pusshaj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0