9/6

Hejhej, bloggen har blivit vääldigt avglömd känner jag.
Har haft fullt upp den senaste veckan, känns nästan som att vi redan fått sommarlov
då vi varit ute och ränt varje kväll typ. haha
I onsdags var det ju studenten så då var vi inne på stan och kollade runt lite,
grattade några stycken osv. Jag längtar så galet mycket till nästa år då det är min tur!!
På kvällen var det studentfirande hos Marcus i Stenstorp, så åkte dit och firade honom.
Sen på kvällen där ringde Johanna och ville att jag skulle komma å spela beach, så det gjorde vi sen.
I torsdags kväll åkte jag in till stan, först till Linnea å Dennis, sen hämtade vi Pernilla och åkte
upp till berget och hade det trevligt.
I fredags kom Johanna och Fabian hit och hämtade mig, sen åkte vi å handlade lite, mötte
upp Pernilla och drog upp till Panka för att sola, bada å spela beach. Blev dock inget bad då
det var svin kallt. haha
På kvällen grillade jag å Johanna, sen hämtade Pernilla å Richard mig oså var vi
hos henne en stund, å sen körde dom hem mig.
Och gårdagen, Pernilla å Johanna kom och hämtade mig för att dra till Flata och återigen
bada vilket det inte blev, solade lite, åt jordgubbar å hade det allmämt gött.
Sen åkte vi till stan, mötte upp Ellen och käkade pizza, sen hem till Pernilla.
Sen lite senare så sprang jag över till (han) hihiiihi å myste lite sen senare  mötte jag upp Pernilla å
Johanna igen, åkte å handlade och gjorde sen mat.
Så ja, jag har haft en super bra vecka, har världens bästa vänner!!!!
Nu ska jag vara barnvakt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0