Tidsfördriv

1: Namn? Frida Svensson
2: Stjärntecken? 
Skytten
3: Tre rädslor som du har? 
att förlora någon som står mig nära, döden och möss, hah
4: Tre saker som du älskar?  
Min familj, mina vänner och mina djur
5: Fyra saker som du stör dig på? falska idioter, folk som förändras på en sekund, 
att jag inte är arton, och att jag inte har körkort än...
6: Har du lärt dig ett nytt språk? ja
7: Har du en Bästa vän?  har många väldigt nära vänner, men någon jag aldrig tvekar på är Linnea
8: Din sexuella läggning? hetro
9: Din första dejt? oj, längesen
10: Hur lång är du? 170
11: Vad saknar du just nu? dig..
12: Vilken tid föddes du? vet inte riktigt, men tror det var runt 04 någon gång
13: Din Favoritfärg? grön
14: Är du kär i någon? nää, inte än ;) hihi
15: Favoritcitat? ''everything will be okay in the end, if it's not okay, it's not the end''
16: Favoritplats? på hästryggen
17: Favoritmatkebabpizza med pommes, omnoom
18: Är du någon gång ironisk? hah, det kan väl hända
19: Vad lyssnar du på just nu? Fonky Fresh-du var mitt allt
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? hur den är, om den verkar snäll
och ärlig typ
21: Skostorlek? 38-39
22: Ögonfärg? blå
23: Hårfärg? mellan brun
24: Favoritfärg på kläder? svart 
25: Har du någon gång busringt någon? haha jag har ju det..
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? svart, turkos å rosa
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? jadu, dels för att jag heter frida, vart duvet kom ifrån
vet jag inte riktigt...
28: Favoritfilm? har ingen direkt, men Johan Falk filmerna pga Joel Kinnaman :$
29: Hur känner du dig just nu? trött å snuvig
30: Någon du älskar? familj, vänner å mina fiiina djur
31: Din relationsstatus? singel
32: Din relation med dina föräldrar? upp och ner, men oftast bra
33: Favorithögtid? Nyår tror jag
34: Tatueringar/piercingar du har? 3 hål i öronen
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? vill ha navelpiercing, tatuering på sidan av magen, skulderbladet,
höften, foten å handleden
36: Anledningen till varför du blev medlem här? vet inte, någon tvingade mig tror jag ^^
37: Hatar du och ditt ex varandra? nej
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? hihi, ja :$
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? hihihi ja
40: När höll du senaste handen med någon? igår
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? ca 1 timma
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? ja
43: Vart är du just nu? i mitt rum
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? mina föräldrar å vänner (Linnea hoppas jag
efter allt) haha ne skoja :*
45: Har du varit på ett bröllop? nej
46: Bor du med dina föräldrar? ja 
47: Längtar du till något? just nu sommarlovet
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? ja
49: Har du varit underviktig? nej
50: När kramade du någon senast? förut
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? oj,
hade nog blivit lite besviken..
52: Finns det någon du litar på men inte borde? mhm.
53: Något du inte gillar med idag? regnet
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? skulle göra allt för att få träffa min morfar igen.. 
55: Vad tänker du på mest? tänker alldeles för mycket..
56: Din konstigaste talang? haha jag vet inte :o
57: Har du några konstiga fobier? nej det tror jag inte
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? lite både och
59: Vad var din senaste lögn om? att jag skulle ta tag i städningen på mitt rum, meeen det blev aldrig
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? ringa
61: Tror du på spöken? haha ibland :(
62: Tror du på magi? nej
63: Tror du på lycka? jadå
64: Hur är vädret just nu? ser typ regnigt ut
65: Vilken var den senaste boken du läste? små citroner gula
66: Gillar du lukten av bensin? haha faktiskt ja
67: Har du några smeknamn? Ellinor kallar mig ju för Fridolf så ja
68: Senaste skadan? pajade nacken när jag ramlade av hästen
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? spenderar...
70: Kan du röra din näsa med tungan? nej
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? en filt
72: Favoritdjur? häst
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? sov
74: Vad tror du satans efternamn är? helvete eller nåt...
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? oj, har ju massa favoriter :(
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? genom att vara sig själv, vara ärlig och snäll
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? vill inte ens tänka på detta, men det vanliga antar jag, namn osv
78: Har du varit olyckligt kär? njä
79: Ditt favoritord? ''ellerhur''
80: En bra blogg du följer? mina vänners
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? sluta upp med all jävla falskhet
82: Känner du någon som sitter i fängelse? nej
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? en på mig och Ozzy
84: Har du haft sex? ja
85: Har du köpt kondomer? nä, har fått massa iställe :( haha
86: Fått IG i ett ämne/kurs? inte en hel kurs, bara någon del isf
87: Kysst en kille? ja
88: Kysst en tjej? ja
89: Kysst någon i regnet? ja
90: Haft ett jobb? ja
91: Lämnat huset utan plånbok? ja
92: Mobbat någon på internet? nej
93: Haft sex offentligt? lite halvt, hahah ^^
94: Rökt? ja 
95: Druckit alkohol? hihihiiii ja
96: Är du vegetarian/vegan? Nej 
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? säkert
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? ja
99: Varit utomlands?ja

Kommentarer
Postat av: Linnea Åkesson

Mig kan du alltid lita på!! Haha jo, klart jag ställer upp för dig efter allt ;)

Svar: Detsamma hörredu!hahah, det hoppas jag ;) :*
Frida Svensson

2013-06-05 @ 08:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0