Vart kom all snö ifrån?

Hej. Blir fan deprimerad av detta hemska väder.
Förra veckan kunde jag gå i skinnjacka, det var typ..vår?
Och nu, flera cm med snö och halvt snöstorm. Vem fasen har beställt detta oväder?
Jag orkar inte, vill ha sommar och sol. NU!
Dagen idag har bortsett från vädret varit helt ok, slutade ju halv 12 vilket jag gör varje
onsdag så det klagar jag inte alls på.
Var även ute och motionerade min häst i snöstormen förut, tur han är snäll och sköter sig ändå.
Och nu har jag precis tagit en dusch och ska röja på rummet lite och sen bänka mig i soffan resten av kvällen.
Bild från liseberg i somras, Jag, Madde, Linnea och Natalie.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Åkesson

Sommar!! Liseberg!!
Det får vi göra om :)

Svar: ja verkligen!
Frida Svensson

2013-03-22 @ 10:53:53
URL: http://linneamarieakesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0