Det finns alltid en baksida på allt..

Som rubriken lyder så finns det alltid en baksida på allt, det finns alltid något
som gömmer sig bakom det där leendet som man var dag försöker hålla uppe.
Jag är oftast glad, oftast positiv till saker och ting men ibland så orkar man inte,
ibland så måste man få ha sina svackor och vara ledsen.
Och bara för det så betyder inte det att jag är sur eller liknande.
Folk tror att man har ett perfekt liv bara för att man har en familj, vänner och allt vad det är,
men det är så mycket mer som rör sig runt omkring.
Även den ''perfektaste'' personen kan ha nedgångar i sitt liv.
Och jag skriver inte detta för att på något sätt söka uppmärksamhet, ser detta
som ett sätt att skriva av mig och lätta på mina axlar.
Det är säkert många som blir chockade över att läsa nåt sånt här,
för oftast visar jag ingenting, jag försöker hålla saker och ting inom mig för att inte
lägga massa vikt på andra, och sen får jag ta konsekvenserna.
Så det finns alltid en anledning till allt, och alla har rätt till att visa sina känslor på de sättet de vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0