I need to be free with you tonight

Hallå.
Kämpade mig igenom hoppträningen med en väldigt spänd och pigg häst som var mer i luften än på backen typ.
Nej men det gick bra, speciellt sista rundan, då hoppade han riktigt bra.
Hans ägare var ju där som sagt och de tyckte att han verkade trivas med mig så det var ju såklart positivt. 
Nu tror jag att jag ska vara så nördig och kolla klart på ishockeyn, haha jag vet inte vad som hänt
med mig, men det där med ishocky och fotboll har blivit lite min grej, hahah.
''ja, jag och linnea älskar att dregla på snygga fotbolls killar, hihiih''.
Så nu ska jag kolla på tv å käka lite innan jag dör av hunger. pusss
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Åkesson

Thihihi :**

2013-05-18 @ 12:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0