Lördag!

Hallååå. Kan börja med att säga att jag hade en super bra kväll igår. Vid halv åtta åkte jag till Pernilla, sedan åkte vi till donken och mötte upp Linnea och Dennis. Ja vi är stamkunder! Efter det åkte jag med Pernilla hem medans de andra skulle uträtta lite ärenden. Jag träffade även ....en sväng, hihihi. Vid halv tolv hämtade Linnea å Dennis mig oså åkte vi till hans lägenhet, jag och Linnea tog oss även en välbehövlig prat promenad runt i stan. En bra kväll med andra ord! Denna kvällen blev dock inte som planerat, men Natalie räddade min kväll. Så vi har pratat, druckit kaffe och skrattat åt massa olika klipp..haha. Nu kom jag precis hem så ska slänga mig i sängen. Vi hörs, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0