Tionde april ★

Hej på er. Jag vet, jag fullkomligt suger på att blogga. Men denna gången borde jag vara förlåten. Det är så mycket som händer nu så jag har inte tid eller ork för något. Praktiken tar kål på mig fullständigt, både psykiskt och fysiskt. Bara nästa vecka kvar också, och igår gjorde jag mitt gymnasiearbete så nu kan jag äntligen släppa det. När jag inte är på praktiken så jobbar jag på mitt jobb, vilket jag ska göra idag å idag är enda dagen på hela veckan som jag är ledig från praktiken. Har nämligen praktik hela helgen. Annars försöker jag få tid till mina hästar samtidigt som jag spenderat väldigt mycket tid med bland annat Natalie, Christian å Forsmoo. Underbara människor som hållt humöret uppe trots att man varit helt jävla off dom senaste fyra veckorna. Ska som sagt jobba idag så ska snabba på lite å ta mig ut till pållarna. Det är för övrigt bara 10 dagar kvar till CYPERN med bästa Linnea!!!! Det ska bli så otroligt skönt, att bara få vara å släppa allt man har inom sig, å förtränga de senaste fyra veckorna! Vi höres, puuuss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0