"du om någon...."

Att känna att man inte räcker till, att känna att ingen lyssnar på en, att människor har förutfattade meningar, att folk slår en i magen gång på gång, att folk snackar skit, att folk stöter bort. Det är ungefär dom orden jag får fram just nu, det är dom orden som snurrar i mitt huvud dag ut och dag in. Vad ska man göra för att allt ska vara bra, jämt och inte bara en kort tid? Och hur ska man kunna lita på någon när man gång på gång blir sårad trots att man ger det flera chanser?
Jag är trött på det här. Nu är det snart nytt år och jag hoppas att allt vänder nu och blir bra. Jag vill att 2015 blir ett händelserikt år och att det blir som 2014 var för 3-4 månader sedan utan att säga för mycket. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0