1 Februari

Godmorgon. Tiden bara springer iväg, redan 1 februari. Helt otroligt.
Och som vanligt så går bloggningen inte super bra, men får väl göra en snabb genomgång av senaste tiden.
Kan börja med att säga att förra torsdagen var värsta dagen på länge, min älskade hund blev
akut jätte sjuk, fanns inget att göra. Så han somnade in här hemma på eftermiddagen.
Det känns så jävla konstigt, jag har inget sällskap i stallet längre, ingen som står vid bordet och tigger,
ingen som ligger i sängen nedanför trappan. Det är så tomt, och jag har fortfarande inte insett.
Men han har det bättre nu, nu slipper han lida. Vila i frid min fina älskade underbara hund. Vi saknar dig
något otroligt. Men nu springer du runt där uppe smärtfri med alla andra djur. :'( <3
Vill tacka mina underbara vänner som fanns där för mig när jag fick beskedet och även nu efter,
ni är guldvärda. Jag älskar er!
Om vi ska gå till det lite mer roliga så har jag även fått körkort, förra tisdagen.
Och jäklar vad gött det är, vilken frihet.
Att kunna åka vart man vill när man vill. Så skönt!
Och förra helgen var jag och Natalie ute å ströga, käkade donken, var hos Josse där
resten av Sansjöarna var. Sen körde vi Jakob till donken och sen åkte vi hem för att sova.
Sen har jag även fått jobba lite i januari så det blir lite pengar i februari. Det är aldrig fel.
I onsdags efter skolan drog jag och Linnea vidare till Borås. 
Och ja, haha. Att köra i Borås när man inte är van, det var lite läskigt. Men det gick bra.
Fick med oss några klänningar hem från nelly, sen käkade vi även på världens bästa restaurang.
Nästan värt att åka ända till Borås för att få äta där. haha.
I torsdags skaffade jag och Linnea även gymkort, så nu har jag Linnea och Natalie börjat gymma.
I torsdags simmade vi en stund, och igår gymmade vi.
Och jäklar vilken träningsverk man har nu, men det ska kännas att man tränat, annars är det inte tillräckligt!
Jag och Linnea har ett mål, och det är att vi ska vara smala å snygga till cypern som är om ca 70 dagar. wiiiihooo.
Nu ska jag ge mig ut i stallet och rida oså, i eftermiddag blir det pulkaåkning med tjejerna. Sen ikväll 
ska jag vara chaufför lite, och däremellan ska jag förhoppningsvis
mysa med ett par härliga vänner!
Vi hörs, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0