100 dagars!

Hallå. I tisdags firade vi hundra dagars. Alltså det är helt sjukt, det är endast 98 dagar kvar till studenten. Å det märks, man har bara studenten i huvudet å orkar inte plugga som innan..iaf i tisdags firade vi. Första åkte jag till Natalie där även Pernilla var. Vi käkade pizza, gjorde oss iordning å drack lite. Sen åkte vi in till Dennis där Linnea var. Måste oxå säga grattis till min bästa Linnea som klarade jägarexamens provet. Så det blev ännu mer firande för hennes del. Vid tio åkte vi mot skövde till bogrens. Å det var så kul, lär absolut åka dit fler gånger! Dansade så fötterna värkte å va lagom lulliga.
Dagen efter var dock seg, men som tur va så började jag inte förrän tolv. Var som sagt seg å ont o huvudet, men vid halv två ringde jobbet så jag fick jobba mellan 16-21. Fruktansvärt trött men det gick bra. Dagen idag har oxå varit seg, men har iaf fått två redovisningar gjorda som jag nu kan släppa. Började även dagen med ett gym pass med Linnea, as gött! älskar gymmet, hihi. När jag kom hem så hade jag fått hem mitt delegations prov å det va alla rätt på det, så det var skönt. Har även fått lön idag så det känns ännu bättre ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0