Alla <3 dag

Hej! Gårdagen blev tillslut otroligt bra. Trots att jag blev väckt på ett underligt sätt. Hade nämligen ställt klockan på halv nio, men redan kvart över sju ringde det. Stängde av alarmet som jag trodde att det var. Insåg efter några sekunder att det var resursen som jag hade svarat på, alltså inte alarmet. Och dom undrade om jag kunde komma å jobba vid redan halv åtta. Så sprang upp, slängde ihop en matlåda och körde i full fart mot jobbet. Jobbade till halv två, sen åkte jag hem och gosade med min lilla Melissa som har lärt sig gå nu. SÅ söt är hon! Vid sex tiden åkte jag till Natalie, vi gjorde i ordning oss å började dricka lite. Sen körde Hanna in oss till stan. Käkade super god mat på wokstugan och en cider till det. Sen träffade vi på Madde å kompani innan vi drog oss ner till Olearys. Tog oss e drink, dock va de knappt något folk där så vi drog upp till Bullen där massa andra var, bland annat Christian å Jannson. Vi åkte upp till berget å va där någon timma. Sen skulle jag å Natalie köpa pizza, på vägen dit träffar vi på sköningarna Erica å Amanda. Så dom följde med oss till pizzerian. Längesen man skratta så mycket...haha. Vid två tiden körde iallafall Jannson å Bullen hem oss till Natalie. En otroligt lyckad kväll helt klart! Nu är jag barnvakt åt Melissa, har matat henne å nu vilar hon middag. Så får passa på att rida nu så får mamma ta över vaktandet. Ska nämligen jobba vid fem sen så har lite bråttom. Vi höres, pussis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0