Bra helg!

Hejsan. Helgen bara sprang iväg och nu är det måndag igen.
Helgen har varit bra. I lördags så åkte jag pulka med Natalie och Sofia, vilket övergick i att vi
bara satt och pratade om allt möjligt i princip.
Efter det åkte jag med hem till Natalie där vi drack varm choklad för att värma oss.
Sen vid halv 6 körde jag Hanna, Fredrik, Rickard och Sandra till Skövde.
Lite tråkigt att behöva åka hela vägen hem själv sen men det gick bra.
Åkte hem till Natalie igen, vi spelade spel och käkade innan vi bänkade oss framför melodifestivalen.
Och givetvis var Linus Svenning bäst, åh så bra han är!
Sen färgade jag hennes hår innan jag hämtade hem Hanna å dom igen.
Lagom fulla satt dom och sjöng i bilen och höll mig vaken som var super duper trött.
Gårdagen spenderade jag med min älskade Melissa innan jag åkte till ridhuset för ett ordentligt 
hopp pass med Nalle, hoppträningarna drar ju igång nu igen så behövde en genomgång.
Och eftersom att jag aldrig hann åka till gymmet igår så tränade jag lite hemma, funkar det också.
Just nu sitter jag i skolan på svenska lektionen, dock sitter vi i ett grupprum och då händer det ju inte 
så jätte mycket.
Går ända till fyra idag och det känns fruktansvärt segt då jag har huvudvärk från helvetet.
Men vi hörs, pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0