finafina vänner

Hej på er! Dagen igår var fullspäckad. I tisdags kväll hämtade jag Natalie på jobbet. Sen följde jag med henne hem och sov där. Igår ringde klockan redan vid åtta, dock somnade vi om och försov oss till kvart i nio......Vid kvart över nio hämtade Linnea oss. Och vi + Malin tog oss ner till Jönköping där vi mötte upp Pernilla på rosenlundsbadet. Badade i några timmar, käkade donken och var på A6 där jag förmodligen hittade mina bal skor. Hihi. Sen åkte vi hem till Pernilla, gick husesyn innan vi började med tacosen. Sen lockade även Pernilla mitt hår med sin curl secret som jag är så avundsjuk på... var iaf hemma vid typ halv nio och la mig nästan direkt. Började jobba halv åtta i morse å slutar inte förrän halv tre. Nu är min rast slut så jag får kila ner å fortsätta. vi hörs, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0