Och där var lovet slut

Hallå. Som rubriken lyder så är sportlovet slut redan, och jag är tillbaka i skolan.
Har dock börjat bli förkyld så dagen idag har varit rätt jobbig.
Men såklart roligt att träffa 'alla' igen.
Efter skolan gick jag och Linnea till gymmet, trots min förkyldning.
Har inte varit där på flera dagar så hade nästan lite abstinens.
Givetvis körde jag absolut inte hårt, gjorde bara litegrann för att. Det kan ju vara super
farligt att träna när man är sjuk så blev som sagt inte jätte mycket. 
När jag kom hem vid typ fem käkade jag och sen somnade jag på soffan..
Va helt död, näsan rann, halsen gjorde ont, huvudet exploderade nästan och jag hade svårt för att andas.
Men efter att jag hade vilat lite och tagit lite mediciner så blev det genast bättre.
Så mår något bättre nu jämfört med förut men det är långt ifrån bra.
Har ju dessutom jobbat nu i fyra dagar i stäck plus att jag knappt sovit nåt så kanske inte jätte 
konstigt att jag är slö..
Igår hade vi vårat årliga årsmöte i ungdomssektionen, sitter fortfarande kvar som kassör så har
hållt på med bokföring och grejer, satt över lite pengar osv. Men det är roligt.
Man lär sig otroligt mycket på det.
Nu ska jag lägga mig i sängen och göra några uppgifter på delegationen så jag får den någon gång.
Är super trött så känner jag mig rätt så blir det max två frågor gjorda och sen ger jag upp..
Aja, vi höres. pusspuss
 
Workout
Untitled
vill oxå va sådär snygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0