2014

Hallå
2013 har bara sprungit iväg och nu har vi redan påbörjat ett nytt år med nya möjligheter.
Jag ser fram emot detta året jätte mycket, dels för att jag snart kommer ha
körkort så jag äntligen kan ta mig vart jag vill när jag vill.
Men framförallt att jag tar studenten!
Och nåt som kommer bli något bland det bästa jag gör här i livet, det är jag jag
om bara några månader åker till ayia napa med världen bästa vän!
Det kommer bli så otroligt kul, få sola, bada, festa och ha det bra med en äkta vän!
Sen ser jag givetvis fram emot att få börja bygga på min framtid, börja jobba, förhoppningsvis
fixa eget boende och ja, allt där till.
Jag hade iallafall ett jättebra avslut på mitt 2013 bortsett från vissa saker.
Vaknade upp på morgonen med urinvägsinfektion så var tvungen att åka in för att få antibiotika.
Blev genast bättre och kunde därför ut och fira på kvällen med härliga vänner.
Först träffades vi hos Josse, sen tog vi oss vidare mot Linn där det var förfest.
Sen vidare ner mot dagnys där man träffade massa saknade vänner som man inte träffat på väldigt länge.
La mig i min sköna säng vid 3 halv 4 någon gång, dagen därpå var otroligt seg.
Jobbade även ifrån 16-21 men det gick bra! Dagen därpå jobbade jag oxå, fast ifrån 7-14.
Ikväll har jag umgåtts med Linnea, inte sett henne på ett par dagar så det var välbehövligt.
Vi tog vårat traditionella strög upp till donken och käkade och pratade som bara vi kan.
Och sen jag kom hem så har jag suttit å pluggat teori, förhoppningsvis så slipper jag det snart!
Nu ska jag sova, hoppas ni haft en bra start på 2014. pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0