...

Att gå runt å va ledsen, besviken å sårad dag ut och dag in, det tär på mig. Å när man känner att något känns en gnutta bättre så kommer det alltid något nytt som hugger en i ryggen. Att man kan känna sig så jävla lurad å så otroligt utbytt och utnyttjad på en och samma gång. Att man ens kan behandla någon såhär. Det sårar mig. Jag är fruktansvärt glad över att jag har de människor i mitt liv som jag har. Jag har världens bästavän, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig Natalie. Du finns alltid där å stöttar mig, hur jävla dum och jobbig jag än är. Skulle aldrig någonsin byta ut dig mot något här i världen. Å att jag har världens absolut bästa pojkvän som står ut med mig får mig att känna en liten mening med livet. Att nästan varje kväll få somna i hans trygga famn å få höra hur älskad man är behövs just nu. Jag är så glad att han kom in i mitt liv.
Ikväll har jag spenderat välbehövlig tid med Natalie, även träffat Christian som oxå alltid lyssnar när det är jobbigt. Jag är så tacksam att ni funnits för mig det senaste, det jag gick igenom för någon vecka sen, det var det värsta jag varit med om. Men ni stöttade mig å det är jag evigt tacksam över. Behövde bara skriva av mig lite, men det är så mycket mer jag vill säga å få ur mig. Jag känner mig halv, besvikelsen tar över. Du om någon borde funnits här just nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0