Nu är jag tillbaka.

Hej. Nu var det sådär längesen igen. Men livet är rätt fullproppat, det går i ett. I lördags var jag i Borås med Linnea, shoppade lite å käkade på vårat ställe, skulle kunna åka ända till Borås för att få den maten, varje dag! På kvällen åkte jag till Natalie där Linnea också var.
Igår började våran praktik, jätte intressant samtidigt som det är sjukt läskigt. Jobbade även idag mellan 7-16, sen fort som sjutton ut till elvagården för att jobba 16.30-21.15. Så kom hem för en stund sen och jag är så slut i hela kroppen så jag vet knappt vad jag heter. Att jobba i 15 timmar i sträck, intensivt va inte vad min kropp pallade idag iallafall. Nu ska jag sova, fick som tur va lite sovmorgon imorgon. Hade aldrig orkat upp till sju, lr ah då går jag ju upp vid fem. Så nu ropar sängen på mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0