Emma Sköld<3

tjah ;D

Äntligen lov (y'
I tisdags åkte jag och syster till Skövde och handlade lite,
sen när vi kom till fkp så åkte vi och hälsade på Mogge :D
Satt där och prata i någon timme och sen skjutsade Hanna mig till
min fina Emma!
Sov där, och sen åkte jag hem vid halv 4 på onsdag, hem och fixade hos hästen,
fixade lite julklappar och sen åkte jag till Emma igen (a)
Den där människan är såsåså bäst!
Älskar dig Emma! <333

Och idag åkte jag hem vid 12 elle nåt, och nu ska jag städa, pynta och göra
klart de sista julklapparna.
Vill egentligen inte ha jul, samma sak varje år lix. Men det kommer man juh få leva med så...




pusshej/ f

Kommentarer
Postat av: Emma

du som är bäst älskling!

ella vah de vi som vah de?(a) ;*<3333

2010-12-23 @ 13:49:22
URL: http://dinbusunge.bloggplatsen.se
Postat av: frida

vi såklart!(a)<3<3<3

2010-12-23 @ 14:44:30
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0