goooodmorning

Vet inte vad det är, men jag har vaknat tidigt typ varje dag denna veckan.
Men jag har kommit på att man hinner otroligt mycket mer när man går upp tidigare,
haha smart frida!
Iaf, ikväll ska jag på träningshoppning med Gnistan, får se hur det går med den galningen.
Neh men det ska nog gå bra, rider bara en runda idag för imorgon ska jag träna henne igen.
Och för er som undrar så ska jag antagligen inte hoppa Doris längre.
Antingen ska vi se om vi ska betäcka henne framöver eller eventuellt ska de förra ägarna köpa tillbaka henne.
Går som sagt inte hoppa med henne för hon är totalt galen, så nu fram tills vi vet lite mer så blir det
nog bara dressyr, inte det roligaste menmen. Jätte tråkigt att det är som det är, för hon är
verkligen världens mysigaste häst annars! Jag víll ju inte sälja henne fast även vet jag att
vi inte kommer kunna tävla när hon är som hon är. Hoppas iaf att vi kommer betäcka henne så jag
får ha kvar henne!
Men nu ska jag sätta fart med dagens sysslor (y)

have a nice day! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0