Titanium

God kväll!

Det är redan fredag och jag fyller år om bara 4 ynka dagar!
Det är helt sjukt vad tiden går fort, jag menar, julafton om 8 dagar? :o
Iallafall, var först i skolan till 20 i 12.
Sen stack jag och Johanna ner till stan och köpte lite bakgrejer.
Efter det så åkte jag,Johanna,Ellen,Pernilla och Linnea hem till Johanna för att baka lite julgodis.
Jag har verkligen världens bästavänner, ni äger!

Som sagt, jag fyller snart år och det innebär att vi ska ha lite kalas för mig imorgon.
Det får bli ett par dagar innan eftersom att det är så mycket med jul och allt sen.
Så jag har faktiskt varit hemma hela kvällen och städat och grejat.

~
~jag älskar dig samtidigt som jag hatar dig~


GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0