typ sjuk?

Tjah.

Har ont i halsen/hostar/yr/feber/ont i huvudet och mår skit illa stundvis.
Ena stunden fryser jag som bara den och sen är jag jätte varm, kul -.-
Så imorse när jag vakna så snurra hela mitt rum typ, så funderade på att
stanna hemma men efter att jag varit vaken en stund så mådde jag bättre.
Dock fick jag tvinga i mig frukosten för jag hade ingen matlust men var ändå hungrig.
Men jag gick till skolan och tänkte se hur jag mådde efter första lektionen,
men jag orkade inte ens med hela den så jag fick gå till mormor.
Och där har jag legat och sovit och kollat på tv hela dagen nästan.
Är ju typ aldrig sjuk men när jag väl är det så är jag ordentligt sjuk,usch -.-
Så jag stannar även hemma imorgon eftersom att jag hade feber förut.

Ah detta var ju ett väldigt intressant inlägg men det är sån jag är just nu..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0