Onsdag

Heii

Har precis skrivit klart och sökt sommarjobb, duktigt! (y'
Red även Doris förut, gick super bra!
När jag hade ridit klart så fixade jag alla hennes grejer inför imorgon, smörjade osv.
Så nu är allt jätte rent och fint (a)
Hade no nationellt idag, i kemi. Och det gick nog faktiskt ganska bra.
Blir bara rätt trött på att Veronica och Pelle aldrig har samma åsikter...det kan ju liksom påverka rätt mycket..
Iaf, efter det så hade vi lunch och sen engelska, fast jag Åsa och Alice fixade lappar osv inför imorgon.
Sen hade vi idrott-innebandy/fotboll och basket.
Och nu har jag ätit och ska bara duscha sen blir det att dejt sängen!

 
 
 

Klasskläderna!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0