Plugg...

Tjah

Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, så det får bli lite om dagen som vanligt.
Vi hade fört slöjd på morgonen, och sen so. Och då fick vi våra ''klasskläder'', kollade på två
filmer, och läste en hel del. Sen gick vi ut och gick en liten sväng innan vi gick upp till maten.
Sedan hade vi matte i 2 timmar, började på ett nytt kapitel osv.
Och när jag kom hem red jag både Doris och Gnistan- duktig frida!
Med Doris gick det super bra, hon börjar faktiskt lugna ner sig lite. Red även med graman på henne.
Och med Gnistan gick det bra i början, men sen fick hon typ dampryck och bara bocka och stegra.
Flög rakt upp i luften osv, cepe häst. Men jag tycker ju att det är lite kul också, haha ;)
Sen har jag suttit och läst typ 10000000 sidor om no, eftersom att vi har np i kemi imorgon.
Men det känns faktiskt som att det kommer gå bra, provet vi gjorde förra veckan inför det riktiga
gick bra så hoppas att det inte är allt för svårt imorgon.
Sen har jag även gjort engelska, läst, skickat in bokrecension, gjort lite på idrotts power pointen.
Och nu ska jag kolla lite på tyskan och sen sova.
Känner faktiskt att jag fått gjort endel idag, hihi (a)
Men nu ska jag inte sitta här och skriva massa skit^^


Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0