Studiedag

Tjao

Hann inte blogga igår men jag var som vanligt i skolan,
och när jag kom hem så gjorde jag mig i ordning för att vid halv 5 åka på ''intervju''
om sommarjobbet, och det gick bra!
Får reda på om jag får det eller inte, inom en månad.
Vore riktigt gött att få det, så man får lite inkomster, haha ;)
Och när jag väl var i falköping så köpte jag lite smink och gick i affärer osv.
Sen hem och longera min otroligt söta häst, och sen gick jag in och gjorde mig i ordning
och åkte till min fina Emma!
Och hon hade praktik idag så mormor hämtade mig vid 9.
Och nu har jag druckit kaffe som vanligt, och skrivit i min iup.
Ska gå ut och rida Doris nu och fixa klart allt i stallet.
Sen vid halv 5 ska jag på utv.samtal-lyckat när man har ''lovdag''? nae!
Och efter det så blir det förhoppningsvis att åka till Emma Larsson och kolla på hennes moppe ;)
Ska ju snart gå moppekursen så kanske vore bra att ha en moppe också, hehe ;p
Men nu ska jag inte sitta och skriva massa ointressant,



pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0