Det här med rubriker är inte min grej..

Tjenamors!

Sitter här på hotellet med Alice.
Vi har precis varit vid macken och köpt lite godis.
Dagens schema har sett ut såhär.
*Registrering
*Lunch
*Inledning
*''Hästar som fördel''
*''Våga satsa''
*Fika
*Processarbete i arb. grupp
*Mingel
*Galamiddag

Och som jag skrev tidigare så skulle Blondin Bella hålla i föreläsningen ''våga satsa''.
Och det var faktiskt riktigt intressant, kommer skriva om hennes föreläsning, antingen senare idag eller imorgon.
För övrigt så var galamiddagen bra, god mat och bra underhållning.
Det var en trollkarl som gick runt och trollade som ni kanske förstod, och ja, jag gick på skämten
ett antal gånger..
Men jag återkommer snart igen, då jag ska skriva om Blondin Bella!

/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0