Breakeven

Hej godingar!

Hann inte blogga igår pga att jag var och provred en häst, kommer nog bilder på den inom kort..
Den var lite omusklad och hade en liten mage, men det gick ändå ganska bra.
Ska hoppa den på onsdag förmodligen och sen får vi se när jag får hem den :)
Och kvällen igår tillbringades med min söta Natalie :)
Myste och kollade på film :*
Och idag vaknade jag upp bredvid Natalie och trodde att klockan var typ 11 men klockan lurade oss.
Jag åkte hem vid typ halv ett, och då red jag min bushest i spö regnet, underbart!
Och resten av dagen har jag inte gjort så mycket, blir väl att kolla film nu och sedan sova.
För imorgon ska jag och några till göra skövde osäkert ;)

/f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0